søndag den 10. februar 2013

... og edderkopper

I denne måned skal jeg se at få færdiggjort nogle af alle mine projekter. Og jeg ved godt at jeg har skrevet at jeg skal SY. Men ud over fastelavnstøjet som blev færdigt i sidste øjeblik, så er det blevet til en hue af garnrester. En hæklet hue. Det tæller stadig.. syntes jeg.

Min fætter havde ikke en hue, så jeg tog garn og hæklenål og halvfærdig hue (det sorte var næsten færdigt) med i går og fik lavet denne her:


Vi startede med at tage på Zoologisk Museum, bagefter lavede Peter fantastisk mad til os. En rigtig hyggelig lørdag!

Zoologisk museum har en rigtig spændende udstilling lige nu om edderkopper, med levende edderkoppper, glaskunst og et sjal vævet af edderkoppesilke - 41.000 edderkopper er blevet malket for at lave sjalet og det har en fantastisk flot gylden farve!
Der er et lille værksted hvor man kan klippe edderkopper i karton og en quiz hvor man skal gætte forskel på edderkopper og insekter.
Jeg kan anbefale et besøg, hvad enten ens børn er vilde med edderkopper eller bange for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...