tirsdag den 13. september 2011

Hæklet Hue

Jeg gik igang med at hækle en hue til mig selv. Den var en anelse lille, men så passede den lige Andreas! Ja, han er kun 4 år, men hold da op hvor har han et stort hovede. I sidste uge købte jeg en kasket til ham, str. 6-8 år, den må da passe tænkte jeg - men nej.. den var alt alt for lille. Han er så glad for huen at jeg er helt glad for at jeg ikke pillede op og lavede den større til mig selv! Han havde den på hele aftenen og det første han siger da han kommer hjem fra børnehaven i dag er: "Mor! Jeg har min nye hue på.. jeg havde den også på da Far hentede mig. (Pause) Jeg hænger den på en krog så den ikke bliver væk!"

Mønsteret til huen har jeg købt hos LuzAmigurumiPatterns - ja, hun sælger også amigurumi mønstre =)
Jeg er i gang med min egen hue nu, den bliver blå (garnet var egentlig til Andreas). Men det går lidt langsomt, for jeg er begyndt at få ondt i albue og håndled af alt det hækleri og det er især hårdt med det tykke garn og store hæklenåle (huen er hæklet på nr 7.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...