søndag den 10. februar 2013

Lukket og slukket

Så er en fantastisk fastelavn slut. De sidste gæster er gået hjem og manden er igang med opvasken (køkkenet er heldigvis hans ansvar).

Vi har haft huset fuld! Vi var 35 til fastelavnsdelen og 12 til aftensmaden. Der er blevet leget og hygget og mine "hvis nu" aktiviteter er slet ikke blevet brugt. Jeg havde planlagt spise snørrebånds konkurrence og ballondans hvis legen ikke kom igang af sig selv.

I morges fik jeg flikket en krone sammen til Merida kostumet. Men jeg har ikke nået at fotografere før nu, hvor kostumet er kommet af og lyset er for dårligt.

 
Jeg havde ikke en blå sten på lager, så det er kjolestof trukket på en pap oval, selvklæbende perler som på bæltet og guldfolie, som er blevet præget en smule for at ligne dukkens krone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...