onsdag den 6. februar 2013

30/30 februar

Jeg har jo et mål/nytårsforsæt om at jeg i 2013 hver måned vælger et fokus-område og bruger mindst 30 minutter om dagen på det.

I januar skulle jeg rydde op. Og bortset fra dage med sygdom mm. så fik jeg faktisk ryddet meget op.

Men det har været en på mange måder hård januar måned - og da jeg stadig mangler lidt syning inden fredag morgen hvor børnene skal afsted til fastelavn så lå det lige til højrebenet at sætte fokus på syning og færdiggøring af projekter. Så det gør jeg i hele februar måned. Med stof eller mønstre jeg har på lager! Jeg vil prøve at bruge så lidt penge på indkøb som muligt. Så er det også en slags oprydning.. i mit lager og i bunken af ventende syprojekter.

Det behøver jo ikke at være kedeligt at lave nytårsforsæt, vel?

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare en god idé! Og når man ved det "kun" er 30 minutter om dagen til oprydning, så er det også til at overkomme....det skal jeg vist afprøve på et tidspunkt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...