mandag den 3. december 2012

3.dec: Kræmmerhuse

Som noget nyt i år kaster jeg mig ud i at flette de flotte kræmmerhuse fra Papermatrix. Første forsøg i klare farver:
Jeg tog billedet på skolen inden børnene nåede at fylde grantræet med pynt i sidste uge. Selv har vi ikke juletræ endnu. Vi holder jul hjemme og så skal træet jo stadig stå flot den 24. dec.
 
Dette er det første og enkleste af Papermatrix kræmmerhusene. Det var omstændigt - men ikke svært at lave. Jeg håber at jeg får tid til at prøve kræfter med et af de lidt mere komplicerede. Men efter at hele weekenden er gået med at ligge syg i sengen (gik glip af både brunch og julefrokost) er jeg bagud med mange ting herhjemme, så julepynten er ikke øverst på to do listen.
 
Her er kræmmerhuset i hvid og guld som det hænger på vores eget træ:
 
Jeg har brugt brevpapir fra panduro, det er hvidt på bagsiden, så jeg har vendt det ene papir med guldsiden ud og det andet med den hvide side - så er det stadig ternet på indersiden!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...