torsdag den 20. september 2012

Project Runway/ Run and Play

Jeg elsker at se Project Runway! Eller Project Catwalk som det af mystiske grunde hedder på dansk.. hvorfor??
Derfor syntes jeg også straks om ideen da jeg så bloggen Project Run&Play!
De laver deres egen version af Project Runway.. de udvælger deltagere som så hver uge får en udfordring der handler om at sy børnetøj! Bloggens læsere stemmer og hver uge er der en vinder og én ryger hjem. Altså meget lig TV-programmet. Ugens vinder laver en DIY så vi andre kan efterligne vinderlooket.
Der er også en sewalong konkurrence, men ærlig talt.. jeg vil slet ikke prøve at presse syning af et børne outfit om ugen ind i min kalender, fint nok hvis man er hjemmegående amerikansk husmor, meeen helt ærligt.. Sjovt er det tilgengæld at følge med i.
 
Her er vinderen fra første uge:
 
 
Der stemmes hver fredag! Jeg glæder mig allerede.
 

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også Project Runway :o) Har i sommeren gennemset udsendelser fra flere sidste år, da det var genudsendelser på TV3 Plus. Man kreerer så godt mens det kører i baggrunden :o))
    Tak for tippet med hjemmesiden - vil prøve at kigge på :o))

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...