lørdag den 1. september 2012

Når man savner sine børn..

Vi har sendt børnene afsted til Bornholm med Farmor og Farfar!
Ja, det er samme Farmor og Farfar som holdt en uges sommerferie med alle 4 børnebørn (1 stk. 9 årig og 3(!) stk. 5 årige). Hvor de får energien fra ved jeg ikke, men vi tager imod med kyshånd! Børnene ææææælsker at være hos dem, og vi får tid til alt det man ikke når med to børn i huset, inklusiv afslapning og voksenhygge, og en tur på MASH i aften.

Men man kommer jo hurtigt til at savne de små pus.. så jeg har været i gang med smykkedelene jeg har købt hos Annie Howes, og har kreeret nogle halskæder med fotos af børnene. Jeg lavede også som gaver, til bedstemødrene og Oldemor nu jeg var i gang.

Når der skal lægges porto, moms og det horrible gebyr til Post Danmark oven i prisen gav det ikke mening at købe nogle få smykkesæt, så jeg har købt 25! Hvis der er nogen der er interesseret kan I købe et sæt (sølvdelen, glasset og kæden) for 40,- plus porto (kan evt. afhentes). Der skal bruges klar lim til at samle smykket.
 
Note til Mor: Vil du have sort/hvid eller farve?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...