torsdag den 8. august 2013

Moderne dans

I går var jeg inde i Københavns Politigård og se Copenhagen Summer Dance.

Det var en enestående oplevelse! Jeg vil indrømme at to af indslagene ikke var min kop te, men resten var altså fantastisk. Og bare oplevelsen at sidde i politigården mens mørket falder på og de røde gardiner bliver oplyst og lytte til Chopin og Debussy var turen værd.


Jeg havde været så heldig at få en VIP billet af min søster (hun er frivillig i Røde Kors og derfor guide under forestillingen) men ellers vælger man mellem at købe en billet til 60 kr. som gælder til en stol eller man kan møde op og håbe at få en af de gratis siddepladser - på en lille skum hynde.



Jeg kan kun anbefale jer at tage der ind - de spiller ind til søndag.

(der må ikke tages billeder under forestillingen, fotos er lånt fra kompagniets hjemmeside)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...