fredag den 12. april 2013

Nye følge muligheder

Jeg har som mange andre brugt blogger når jeg har villet følge andres blogs, men da Google Reader tilsyneladende bliver lukket er mange gået over til Bloglovin. Og det er jeg så også.. Jeg følger nu en del blogs via Bloglovin app'en, og du kan følge mig.

Men jeg har også fundet en app som henter de blogs jeg følger med google friends connect (som ikke lukkes) og helt automatisk putter dem ind i min telefon og Ipad. Smart! Jeg skal ikke selv rode med at få tilmeldt mig en gang til. App'en hedder Feedly og den fungerer rigtig godt.

Hvis du foretrækker Google+ er jeg også der og på facebook.

Så nu håber jeg at jeg ikke mister nogle af de dejlige blogs jeg følger med i og at jeg ikke mister nogle af mine dejlige læsere her på bloggen =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...