lørdag den 6. april 2013

Lyserøde overraskelser

Jeg har vundet en giveaway! Yay!
Eller... egentlig er det min datter Lærke der har været heldig, for det var til hendes værelse at jeg ønskede at vinde det fine lille kunstværk fra OlineArt.

 
Men da brevet fra Oline kom var der en overraskelse med! En konvelut hvor der var stemplet ordene "pink surprise" på. Den var fyldt med skønne lyserøde dimser - og de er allerede taget i brug. Lærke havde med det samme en masse ideer til hvad pompom'er, pailletter og hjerte skulle bruges til.
 
Jeg har travl med at gøre klar til fe-fest i morgen. Det er blevet Lærkes tur til at holde børnefødselsdag. Sådan så bordet ud tidligere i dag.. lige nu er jeg ved at hænge tyl og silkebånd op omkring bordet.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...