fredag den 26. april 2013

Der sker meget

Der sker rigtig meget lige nu..

1. Lockouten er slut og vi starter på arbejde igen mandag! Yay til at komme på arbejde - nederen at regeringen i samarbejde med KL har lavet en aftale som er urimeligt dårlig. Her i Politiken kan du læse hvordan Mette Frederiksen syntes at det er helt naturligt at hun har samarbejdet med KL om udarbejdelsen af regeringsindgrebet!

2. Nyt keglesnit lurer forude! Ny prøve var også positiv for celle forandringer, så jeg skal have gentaget operationen. Muligvis mandag efter skole, men har ikke afklaret om det karambolerer med vores rejse om to uger. Vil også nødigt komme tilbage til mine elever efter så lang tid og så skulle sygemeldes dagen efter! Jeg konfererer med lægen mandag morgen om evt. udsættelse.

3. Nyt bierhverv! Jeg har længe haft planer om at skulle tilbage på fuld tid når mine børn starter i børnehaveklassen til august. Nu har jeg i stedet startet eget firma. Det skulle ligesom bare prøves af. Det bliver en webshop som jeg kan bruge de timer på som jeg er nedsat på skolen. Meget mere om det senere, men det fylder naturligvis meget her i opstarten, og nu hvor jeg har været lockoutet har jeg prøvet at komme igang lidt hurtigere end ellers planlagt. Jeg vil nøjes med at løfte sløret for shoppens logo og billedet til mit kommende businesskort:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...