tirsdag den 16. oktober 2012

Tid til Tandfeen!

Hvor går tiden dog hurtigt! Vi har nu vores første rokketand i huset!
Og det går bare hurtigt.. jeg husker det som om jeg havde mine rokketænder i ugevis, men det er nok ikke helt sådan det var i virkeligheden. Min søns rokketand blev opdaget for to aftener siden og er næsten ved at falde ud allerede. Og så må der handles hurtigt!!
 
For hvordan skal det med tandfeen foregå? Hvad gør man med tanden og hvad sker der med den? Det er store beslutninger.
 
Så jeg har været forbi Wild Olive og hentet mønsteret til en tandfe-tandpose og skyndt mig at sy en sammen med blå vinger. Jeg har klippet ud til en lyserød også, men da prinsessen ingen rokketænder har endnu var det den blå der først skulle gøres færdig. Tænk hvis tanden ryger i dag!
 
Her er resultatet:
 


 
"Jeg har en Rocker tand.."

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...