mandag den 22. oktober 2012

Ny hårbøjle til Halloween

Her i huset er vi ved at gøre klar til Halloween! Der pyntes på livet løs og børnene kan ikke få det uhyggeligt nok. De vil have en kirkegård på reolen!
I får fotos når der er godt lys en dag, det bliver ikke godt på disse gråvejrsdage.
Men jeg fik sådan lyst til at lave en hårbøjle med et græskar på, så frem med filt, hårbøjle og grosgrain bånd og tada:
 


Jeg fik ikke taget billeder undervejs, men jeg har tegnet et mønster som jeg skal scanne ind. Lærke ville selvfølgelig have den, så det kan også være at jeg må finde tid til at lave en mere. Men I kender mig måske nok efterhånden godt nok til at vide at den slags projekter kan ligge meeeget længe før de bliver færdige =)

 

1 kommentar:

  1. Super flot:)
    Her er vi også ved at gøre klar til Halloween:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...