lørdag den 7. juli 2012

Dropbox

Jeg bruger programmet dropbox. Det er gratis lagerplads som jeg bruger til de filer jeg skal have adgang til fra hjemmecomputeren og arbejdscomputeren, og til backup af filer jeg nødigt vil miste hvis der sker noget med min computer.
Man kan også bruge dropbox til at dele filer med andre.
Dropbox er gratis (op til 2GB).. det er nemt.. og du kan få 500MB ekstra gratis plads hvis du opretter en konto via dette link - og ja, det betyder at jeg også får 500MB ekstra, derfor denne lille reklame =)
Men seriøst, det er et godt sted at opbevare sine filer og man kan downloade en app til sin iPhone eller iPad og få adgang til sine filer der også..
Snedigt!!

2 kommentarer:

  1. Faldt lige over din blog... :-)

    Jeg bruger allerede Dropbox, så kan desværre ikke hjælpe med ekstra lagerplads, men ja – det er genialt.

    Har du mon fået syet dig et forklæde? Ellers kan jeg anbefale bogen "The perfect apron" - http://www.amazon.com/The-Perfect-Apron-Flirty-Designs/dp/1906525358

    Jeg lånte den på biblioteket og blev virkelig inspireret. Fik lavet et fint forklæde ud fra et standard mønster, med lidt plukkede ideer fra bogen.

    KH Tine

    SvarSlet
  2. Tak for tippet, jeg har bestilt bogen på bibliotek.dk!
    =) Rikke

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...