torsdag den 8. marts 2012

Dukke dåb

Så er Babyborn dukken klar til barnedåb!
Dette var et monster arbejde! Det har taget for evigt og jeg har holdt flere lange pauser fra projektet, men nu er den klar (silkebåndet i taljen skal lige justeres i længden, men ellers..).


Ifølge Lærke har dukken spugt om den må beholde sin nye kjole på hele tiden, men hun har sagt at den ikke må sove i den. Godt at se at hun opdrager sine dukker fornuftigt =)

Lidt "close ups":






















Opskriften er fra Ingelise (nr 4 - 2000). Jeg bestilte artiklen på bibliotek.dk og den kom med posten få dage senere som fotokopi. Det kan ikke blive meget nemmere!
Der er kyse til, men jeg orker ikke gå igang lige nu! Jeg skal lige have nogle andre projekter over hæklenålen før jeg vender tilbage til den.

3 kommentarer:

  1. Hold da op, for en smuk dåbskjole - og et STORT arbejde.

    Jeg har også brugt biblioteket.dk, men hvordan fik du bestilt opskriften, og fik den modtaget?

    På forhånd tak

    supersine(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg søger på hæklet dåbskjole i fritekst og klikker på "bestil artikel på dit bibliotek"
    Se her:

    http://screencast.com/t/b7xnOtfC

    Hvis det ikke kommer frem af sig selv kan det være at du ikke har indstillet dit favorit bibliotek - eller at dit bibliotek ikke tilbyder at sende artikler?

    SvarSlet
  3. Tusind tak for hjælpen. Nu vil jeg prøve og se, om jeg kan finde ud af det :)

    Mvh Lillian / supersine669

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...