tirsdag den 19. juli 2011

En god undskyldning

Før vi tog på ferie havde jeg en uheldig oplevelse i Matas. Jeg havde Lærke på armen (det var lige efter hun havde brændt sig så hun var en hængeplante den dag), så jeg kom for tæt på en hyldekant og skrabede en af fingrene så det blødte en smule. Jeg bad damen der var ved at hjælpe mig om jeg kunne få et stykke plaster, men nej! Jeg måtte købe en hel pakke plaster og så kunne jeg få lov til at låne en saks. Da jeg kom hjem var jeg ærlig talt småsur. Hvad hvis jeg havde revet mig på H&M's hylder? De sælger ikke plaster..

MEN, jeg satte mig ved computeren og skrev til Matas at jeg syntes at det var dårlig service! Og de har ringet til mig og givet mig ret. Ud over en undskyldning og en forsikring om at det ikke gentager sig har jeg fået en flot gave som plaster på såret så at sige (høhøh).


Det var da en meget god undskyldning, ik'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...