onsdag den 14. maj 2014

Prøver du at blive gravid?

Et nyt stort forskningsprojekt forsøger at afdække hvordan livsstil påvirker fertiliteten.
På hjemmesiden snartforældre.dk indtaster kvinder (og mænd) der prøver på at blive gravide svar på nogle spørgeskemaer i løbet af et år.

Jeg syntes at det er et spændende projekt, da vi selv havde meget svært ved at få børn. Jo mere vi ved om fertilitet jo bedre! Min historie kort fortalt er at vi prøvede at få børn fra 1999, men jeg blev først mor i 2007. Så fik vi til gengæld tvillinger, hvilket har været en stor glæde for os. Jeg ved at nogle tænker "tvillinger - pyha!" men for mig var det som at vinde i lotto =)

Så hvis du planlægger en familieforøgelse syntes jeg at du skal kigge nærmere på "snart forældre" projektet. Måske kan den viden der bliver indsamlet også hjælpe dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...