onsdag den 30. oktober 2013

Workshop hod Dankbar

Jeg har meldt mig til en workshop med kawaii tegning hos Dankbar!
Jeg glæder mig meget, jeg har ikke været på nogen af deres workshops før.
Kawaii er små nuttede tegninger og det kan man da kun blive glad af at lære.
Det er Puk fra The Puk Project der har lokket med de fine workshops =)

Ellers er Oktober stadig enormt tæt pakket. Jeg mangler en del syning inden børnene er klar til Halloween fest i morgen. I børnehaven var de ikke klædt ud til Halloween, så selvom vi går meget op i det her hjemme var jeg slet ikke forberedt på at de skulle have nyt klæde-ud-tøj. Det bliver en sidste øjebliks flagermus og en heks - kjolen var lavet, men skal pyntes med edderkoppespind. Heldigvis er der kommet to aflysninger i denne uge, så nu er der bare lidt luft i kalenderen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...