mandag den 27. maj 2013

Alt for meget dåse skinke!

Egentlig er jeg træt af at skulle sidde og taste mærkelige, næsten ulæselige koder ind for at efterlade en kommentar hos andre bloggere. Men for en tid er det også vilkårene her på bloggen. Der var nu så meget spam på siden som filteret ikke fangede at jeg ikke gad mere. 45 spam kommentarer på én dag! Så meget dåse skinke orker jeg ikke at sortere igennem hver dag..


Jeg får ikke skrevet så meget på bloggen for tiden og jeg brugte derfor mere tid på spam end på at blogge.
Forhåbentlig kan jeg på et tidspunkt tage det irriterende filter af igen!

Håber at I alligevel gider at efterlade en hilsen en gang i mellem =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...