lørdag den 22. marts 2014

Collage workshop de luxe

I dag har jeg været til workshop hos de to dygtige grafiske designere Pernille og Christine. Det var en de luxe workshop, for de stillede en overflod af materialer til rådighed - man skulle ikke have noget med selv.
I løbet af dagen blev vi klogere på nye teknikker og udfordret på det kreative/kunstneriske plan.
Det har været en helt fantastisk dag! Jeg elsker at komme ud og prøve nye ting.

Den bedste collage jeg fik lavet i dag er denne her:


Jeg gik igang med to andre, men de er ikke helt afsluttet endnu.

Christina lavede denne collage som jeg var ret vild med:


Christine og Pernille gav os feedback efter hver runde:


Det hedder vist kreativt rod?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...