lørdag den 30. november 2013

Haiku i december

Jeg glæder mig til i morgen. Den første december..
Det betyder nemlig at julen officielt er i gang - det er december og første søndag i advent.
Men også fordi jeg i år har den skønneste julekalender:


Signe fra 8. klasse har lavet den i denne uge hvor vi havde juleuge på skolen. Den er rigtig fin udenpå, men jeg glæder mig mest til at åbne den - Signe har skrevet 24 haiku digte, som nu gemmer sig bag lågerne! Er det ikke fantastisk?

Der er flere som syntes at DE retteligt burde være den heldige ejer af kalenderen, men jeg var hurtigst =)

Jeg håber at I alle får en dejlig søndag i morgen og at I også har noget at glæde jer til i december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...