tirsdag den 2. juli 2013

Sommer oprydning

Så er det blevet sommerferie og traditionen tro er første uge afsat til oprydning. I går blev Lærke hjemme fra SFO for at vi kunne komme i bund med bunkerne på hendes værelse. Vi var også en tur i Ikea og købe nogle bøjler og bøjlestænger så alle hendes flotte prinsessekjoler kan hænge fremme på værelset istedet for at være proppet ind i et skab i entreen hvor de ligger og bliver krøllet.


Bag kjole-bøjlerne er der en stang mere. Her skal jeg have syet små poser til diademer, tryllestave og andet tilbehør. Ind til videre hænger der en kurv. Jeg overvejer om bøjlerne skal males eller blive som de er. De hænger jo mellem to "farvetemaer" i rummet. Så jeg ved ikke om det er bedst at de er neutrale.


Lænestolen hvor jeg sidder og læser godnathistorier.


Lærkes seng. Inde i tyl-himmelen hænger sommerfuglene fra hendes fe-fødselsdag.


Skrivebord og reol. Det ser en hel del bedre ud efter en omgang oprydning =)

I dag er oprydningen sat på standby, da vi er tre småsyge stakler herhjemme. Børnene og jeg har ondt i halsen mm. Så nu står den på hygge i sofaen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...