fredag den 17. august 2012

Undercover

Okay.. min pinup-pige på mobilen var meget sjov at lave, men jeg blev egentlig hurtigt træt af modellen.. og den orange var egentlig også ret hidsig! Så jeg bestilte nogle flere covers til at brodere på og det første er nu færdigt.
Mønsteret er inspireret af et billede jeg har downloaded fra en amerikansk blog (jeg leder.. jeg leder.. navnet kommer så snart jeg genfinder det) og brugt som baggrund på mobilen.

Okay.. I enjoyed making my Iphone pinup girl cover, but quickly became tired of the model.. and the orange color was a bit garish for my style! So I ordered some more covers for embroidery and have just finished the first one.
The pattern is inspired by an image I have downloaded from an american blog (looking looking.. will post name of blog later) and used as background on my phone.











(Jeg fandt det.. se næste indlæg for at læse om Wild Olive!)
(foound it.. read next post about Wild Olive!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...