onsdag den 1. februar 2012

Homemade

I går var jeg i Politikkens Hus til workshop med Karen Marie Dehn, som for nyligt har udgivet bogen Homemade sammen med to andre kreative kvinder. Jeg fik lavet en rigtig fin broderet knap, hvis jeg selv skal sige det. Det bliver ikke den sidste af slagsen. Jeg må straks undersøge om SFO'en på mit arbejde har en badge-maskine og om den kan bruges til knapper. Ellers må jeg i City Sycenter hvor man også kan få slået knapper.



















Min knap!





















Flere knapper fra workshoppen.



Karen er super inspirerende, jeg har for mange år siden været på et af hendes nederdels kurser og fik lavet to nederdele som jeg har været rigtig glad for. Den ene er nærmest slidt op, den skal lige en tur forbi symaskinen til reperation. Jeg tror snart jeg skal på kursus igen, for det har stået lidt stille med at sy til mig selv siden jeg fik børn.

Jeg kunne også godt finde på at melde mig til workshop hos Rachel, endnu en af Homemade forfatterne. Hendes workshop om strikkede pulsvarmere så rigtig spændende ud! Ind til videre har jeg sat min mor på opgaven. Det er måske lidt strengt når hun nu lige har lavet et par til mig, men hun sagde selv at hun ikke havde noget at strikke, og man kan ikke få for mange varme beklædningsgenstande i disse dage!

Jeg mødte Maria til workshoppen. Hun er ny blogger, se hendes knap og mere HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...