onsdag den 25. januar 2012

Mild vinter

I morges var der rigtig frostvejr, med tyk is på bilens ruder. Men jeg må indrømme at vi ind til nu har haft en meget mild og blid vinter. Som gårdvagt sætter jeg stor pris på de mange måneder uden sne - so far. Sidste år lå sneen som et tykt tæppe over mit krydderurtebed allerede i november og næsten alt var dødt da foråret kom. I år kan jeg endnu høste frisk rosmarin her i januar! Det er naturligvis ikke så godt som i sommer, men det er dog helt brugbare kviste jeg klipper af.

















Søndag stod den på spaghetti med kødboller ala Sølvskeen (italiensk madbibel med over 2000 opskrifter). Til det skal der altså bruges frisk rosmarin, det er der hele hemmeligheden ligger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...