torsdag den 1. september 2011

Flere baby sko

Så er endnu to par Converse sutsko færdige og afleveret til Garnbutikken i Glostrup, hvor de skal stå i udstillingen.
Endnu to bestillinger venter, men jeg må indrømme at jeg har et lille sidespring med nogle hæklede flag som I kommer til at høre mere om snart.

Jeg har taget en række af de mindste - de lyserøde er str. 8 cm.
Jeg syntes at proportionerne så forkerte ud.
Hvis du hækler skoene selv er det række 10 jeg har sprunget over så det lyserøde stykke kun er 9 rækker fastmasker høj.

4 kommentarer:

  1. Hvidner de fine!! Kan man bestille et par ved dig?

    SvarSlet
  2. Lige nu har jeg for meget arbejde til at nå bestillinger, men måske bliver der tid til mere hækling når vi når sommerferien =)

    SvarSlet
  3. Hejsa :)

    Hvor er de bare super flotte , det er vel ikke sådan du vil forklare mig hvordan jeg hækler dem efter størrelsen på foden ? :)

    SvarSlet
  4. Der er tre størrelser i opskriften, jeg anbefaler at lave den største, da de små er meget meget små.
    Opskriften ligger på jarbo.se

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...