torsdag den 15. december 2011

Hama ugle kæde

Jeg skal i byen om lidt til julehygge med Virksomme Kvinder. Og da jeg skal have en lille gave med til lotteriet, har jeg endelig fået lavet mine Hama ugle kæder færdige. Sådan ser de ud:

Uglen er på forsiden af Panduros katalog, jeg har ikke mønsteret men lavede dem ud fra billedet, dog med brune fødder i stedet for orange som jeg syntes var for hidsigt. Jeg har lavet to og sat dem sammen med dobbelt klæbende tape. Så er der sat øje og voks snor i, og voila! En fin halskæde!
Den ene er nu pakket og klar til lotteriet, men den anden udlodder jeg i en spontan giveaway! Den kommer senere.. jeg skal også nå at spise frokost =)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...